Metoder

Let's Involve arbejder med participatoriske processer - det vil sige processer for inddragelse.
Det er processer der sikrer legitime, engagerende, vidensbaserede beslutninger.
Vores kunder er både offentlige, private og de er både danske og internationale.

Metoder er grundlaget for at designe den rigtige proces til den aktuelle situation.

At få designet en inddragelsesproces er som at få skræddersyet et sæt tøj. Skrædderen laver et unikt sæt tøj hver gang, men det bygger på mønstre, metoder og lang erfaring. Det samme gælder for inddragelsesprocesser.

Let's Involve har dyb indsigt og ekspertise i teori, metoder og praktisk brug af inddragelse.

Her er nogle eksempler på de metoder, som en skræddersyet
inddragelsesproces bygger på:

BORGERINDDRAGELSE

  • Borgerjury
  • Borgerbudgettering
  • Samskabelse
  • Borgertopmøde

STAKEHOLDERINDDRAGELSE

  • Future Search
  • Fremtidspanel
  • Tværfaglige arbejdsgrupper
  • Scenarie Workshop

MEDARBEJDERINDDRAGELSE

  • Strategiprocesser
  • Perspektiv Workshop
  • Medarbejderdreven Innovation

KUNDER

Inddragelsesprocesser er relevant uanset set om man er offentlig, privat, medlemsbaseret, dansk eller international.
Let's Involve arbejder både i Danmark og internationalt og har både offentlige og private kunder.
Gennem tiden har Anders Jacobi og Let's Involve blandt andet arbejdet med inddragelse for følgende kunder

Offentlige kunder:

  • Erhvervsstyrelsen
  • Energistyrelsen
  • Forsknings- og innovationsstyrelsen
  • Aarhus Kommune
  • Billund Kommune
  • Furesø Kommune
  • Hedensted Kommune
  • Greater Copenhagen

Private kunder:

  • Den Sociale Kapitalfond
  • Bygherreforeningen
  • Kommuners Landsforening
  • Lægeforeningen

Internationale kunder:

  • European Science Foundation
  • EU Kommissionen
  • Europaparlamentet
  • Det østrigske forskningsministerium